Yüz bakım 🎈🎈

 


                                                 👆👆YÜZ BAKIM ÜRÜNLERİ👆👆

Sıra geldi yüz bakım ürünlerine 😋
Benim cildime çok iyi gelen ve bence tüm ciltler için uygun olan krem ve toniklerim😇👧
1-ORIFLAME PÜRE NATURE FACE WASH:Bu ürünü yaklaşık 3 4 senedir kullanıyorum ve inanılmaz memnunum her akşam makyaj sonrası mutlaka bununla yıkayıp temizliyorum🙆‍♀
2-AVENE CLENANCE HYDRA CREAM:Kesinlikle @aveneusa ürünlerini herkesin kullanmasını tavsiye ediyorum çünkü cilde aşırı iyi geliyor ve ciltlerdeki lekeleri, sivilceye meyilli bir cildi sivilcelerden arındırıyor.Bunu her akşam yüz temizliği yapıldıktan sonra masaj şeklinde uygulayıp yatabilirsiniz.😍
3-BIOBELLINDA YÜZ TEMIZLEME TONIGI:Günlük hayatta hepimizin haftada 2-3 veya hergün(isteğe bağlı)cildimizi toniklemeye ihtiyacımız var biliyorsunuz ki cildimiz çok fazla makyaj malzemeleriyle yıpranıyor ve cilt tonik ihtiyacı duyuyor. @biobellinda nın bi toniginden ben çok memnunum.
Sizde cilt tipinize göre bu tonigi alabilirsiniz🎈
4-NEUTROGENA HYDRO BOOST PEELİNG:Bu ürünü makyaj sonrası yüz temizliği yapıldıktan sonra sürüp 10 dakika bekletip veya masaj şeklinde ılık su ile yıkayarak durulayabilirsiniz.Cildi yıkadıktan sonra kesinlikle cildin yumuşacık olmasını sağlaması da en sevdiğim özelliği 🎉
5-LOREAL PARIS MUCIZEVI YAĞ:3 etkiyi içeriğinde barındıran ve durulama ihtiyacı olmadan yüz temizliği sonrası cildinize rahatlıkla sürebilirsiniz👧


                                  






Yorumlar

Popüler Yayınlar